I sidste uge havde vi besøg af vores musikkonsulenter Rune Schlosser og Jakob Strunge fra The Hearing. De førte os gennem en workshop, der skulle gøre både os og dem klogere på vores lydmæssige identitet i kollektivet.


The Hearing er en konsulentvirksomhed hvis mål er at hjælpe virksomheder og organisationer med at forstå musik og lyd som et strategisk redskab til at styrke deres brand. Deres fokus på lydbranding fangede ret hurtigt vores interesse og de fik vores øjne op for, at også musik og lyd kan bruges som et strategisk redskab til at styrke vores fælles identitet som kollektiv og ikke mindst understøtte og styrke vores designs.

Vi var ikke nær så bevidste om, før vi mødte Rune og Jakob, hvor vigtigt det er, at vi alle kan stå inden for det lydunivers vores kunder møder, når de træder ind over dørtærsklen til butikken. Eller hvor stor en betydning det musik vi spiller i butikken har for kollektivets fælles identitet. Med kyndig hjælp fra vores musikkonsulenter har vi hurtigt fundet en fælles tone og rød tråd i butikkens lyd. Vi er heldigvis meget enige om, hvad for musik der akkompagnerer vores designs bedst.

 


Vi er nu i fuld gang med samarbejdet med The Hearing der, på baggrund af workshoppen i sidste uge, skal hjælpe os med implementeringen af vores lydunivers. Kig forbi butikken og hør lidt af den gode lyd, som de har håndplukket til os.

 

Du finder The Hearing her: www.hearing.dk

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.